Nieuwe Haring Media & PR

Marcus is founder en eigenaar van Nieuwe Haring Media & PR,100% gespecialiseerd in eten en drinken. Marcus ondersteunt inspirerende merken met ambitie bij het realiseren van publiciteit en doelgerichte communicatie - van strategie tot uitvoering.  Van het ontwikkelen van een creatieve introductiecampagne voor een nieuw foodmerk of restaurant tot het bedenken en uitvoeren van een lange termijn (digitale) merkstrategie. Door de eenduidige focus op eten en drinken beschikken Marcus en zijn team over een uitmuntend netwerk in de wereld van A-list culinair journalisten, foodbloggers en foodinfluencers. 

Culiperslunch

Nieuwe Haring Media is (in samenwerking met PitchPR) organisator van de jaarlijkse Culiperslunch, het grootste culi-persevenement (sinds 2007) voor culinaire en lifestylemedia waar A-merken op het gebied van eten en drinken hun nieuws live presenteren bij de top van eetschrijvend Nederland. Een levendige persbijeenkomst met proeverijen, mini-workshops en productpresentaties. Bij de laatste editie waren meer dan 130 A-list journalisten en foodbloggers aanwezig en 33 (grote en kleine) merken en producenten. De volgende editie is maandag 8 april 2018 (meer info).